راهنماي جامع خريد بهترين پنجره دوجداره

۷ بازديد

راهنماي جامع خريد بهترين پنجره دوجداره

در اين بخش ميخوانيم :

۱-معيارهاي انتخاب بهترين پنجره دو جداره چيست؟

۲-كدام پنجره مناسب خانه من است؟

۳-از كدام شركت پنجره دوجداره خريداري كنيم؟

۴-دلايل خريد از شركت پنسا

۵- دلايل قيمت هاي مختلف در بازار ايران

كدام پنجره مناسب خانه من است؟

انتخاب پنجره براي بازسازي و نوسازي، مسئله مهمي است كه بايد به آن توجه شود. زيرا انتخاب يك پنجره مناسب، علاوه بر اينكه زيبايي خانه را دوچندان مي‌كند، باعث صرفه‌جويي در هزينه‌ها نيز مي‌شود. در اين مقاله به شما مي‌گوييم كه جهت انتخاب درست چه فاكتورهايي را در نظر بگيريد و از كدام شركت خريد كنيد تا به سود شما باشد. پس تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد.

معيارهاي انتخاب بهترين پنجره دو جداره چيست؟

انتخاب پنجره با كيفيت، باعث صرفه‌جويي در هزينه‌ها مي‌شود. البته، امروزه علاوه بر كيفيت و هزينه تمام شده، توجه خاصي به زيبايي پنجره هم مي‌شود. زيرا، نگاه امروزه طراحان به مفهوم خانه، تنها بيانگر مكاني سرپوشيده و حضور افراد در كنار هم نيست، بلكه نگاه زيبايي‌شناسانه هم وارد طراحي منزل شده است. به همين دليل، به هنگام انتخاب پنجره در نظر گرفتن سه فاكتور كيفيت، هزينه تمام شده و زيبايي در كنار يكديگر معنا پيدا مي‌كند كه در ادامه به بررسي آن‌ها مي‌پردازيم:

كيفيت پنجره

كيفيت پنجره، اولين مسئله‌اي است كه همه به آن اهميت مي‌دهند. به اين دليل كه مواد اوليه پنجره‌ها از ديرباز تا امروز دچار تحول بسيار شديدي شده‌اند.

پنجره چوبي: اين پنجره‌ها به دليل عدم استحكام و عايق نبودن، كارايي خود را در زندگي مدرن از دست داده‌اند.

پنجره آهني: پنجره آهني نيز به دليل عايق نبودن در برابر گرما و سرما، همچنين هزينه تمام شده زياد، امروزه كمتر مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

پنجره آلومينيومي: زماني كه مهندسان متوجه شدند در يك ابعاد ثابت، قاب آلومينيومي نسبت به قاب فلزي از وزن كمتري برخوردار است، استفاده از اين آلياژ را در دستور كار خود قرار دادند. آنها متوجه شدند علاوه بر وزن كم، پنجره آلومينيومي در مقابل رطوبت و نيروهاي جانبي وارده از ساختمان مقاومت بسيار عالي دارد. اما اين پنجره همچنان يك عيب داشت. پنجره آلومينيومي در برابر گرما و سرما عايق نبود. همين عيب موجب شد امروزه قاب آلومينيومي كمتر مورداستفاده قرار گيرد.

پنجره دوجداره Upvc يا پنجره كامپوزيتي: اين نوع پنجره يكي از بهترين متريال‌هايي است كه در حال حاضر در ساختمان‌ها استفاده مي‌شود. ويژگيِ عايق بودن پنجره، مقاومت در برابر خوردگي، ضد حريق و عمر بسيار بالا سبب شده است تا از اين نوع پنجره در همه ساختمان‎ها امروزه استفاده شود.

زيبايي پنجره

زيبايي: اگرچه كيفيت عامل مهمي در انتخاب پنجره مناسب است، اما عامل نهايي نيست. در بازسازي ساختمان بهتر است به عنصر زيبايي هم توجه شود. افراد معمولاً دوست دارند براي لحظاتي كنار پنجره ايستاده و بيرون را تماشا كنيد يا اينكه نماي زيباي خانه، موجب مي‌‎شود افراد حس خوبي به خانه خود پيدا كنند.  

پنجره چوبي: كمتر پنجره‌اي به زيبايي پنجره چوبي است. چوب موجب زيبايي خانه مي‌شود، اما استفاده از چوب در پنجره زماني زيبا است كه پنجره، توسط استادكارهاي مخصوص گره چين ساخته شود. ساخت پنجره چوبي و شيشه‌هاي رنگي آن‌گونه كه در بعضي از عكس‌هاي قديمي است هزينه‌اي گزاف‌تر از پنجره‌هاي دوجداره خواهد داشت.

پنجره آهني: داراي محدوديت طراحي است و بسيار ساده ساخته مي‎‌شود. به همين دليل، از لحاظ زيبايي در مرحله آخر قرار مي‌گيرد.

پنجره آلومينيومي: امكان رنگ‎پذيري بالايي دارد اما در طراحي محدوديت زيادي دارد.

پنجره دوجداره: علاوه بر آنكه مي‎توان پنجره دوجداره طرح چوب توليد كرد و مضاف بر آن كه محدوديتي در رنگ و لمينت وجود ندارد، مدل‌هاي پنجره دوجداره  upvc  نيز بسيار بالا است و اين به‌خاطر فرم‌پذير بودن پروفيل است.

هزينه تمام شده

هزينه تمام شده: اين كاملاً بستگي به انتخاب شما داشته و نمي‌توان گفت كدام نوع پنجره داراي هزينه كمتري است. به‌علاوه هزينه تمام شده بستگي به يراق‌آلات و نوع خاص پنجره دارد كه شما درخواست مي‌كنيد. مثلاً در مورد پنجره دوجداره، مي‌توان از پنجره‌هايي استفاده كرد كه از پنجره ساده چوبي ارزان‌تر تمام شود و مي‌توان از پنجره‌اي استفاده كرد كه يك قاب آن برابر كل هزينه پنجره يك ساختمان است.  

از كدام شركت پنجره دوجداره خريداري كنيم؟

اگر به فضاي مجازي مراجعه كنيد يا در شهر چرخ بزنيد، متوجه خواهيد شد كه پنجره دوجداره بازار گسترده و وسيعي دارد، لذا بهتر است از فروشگاه‌هايي خريد كنيد كه بتواند در تمام زمينه‌ها شما را حمايت كند.

خدمات پس از فروش:

بسياري از شركت‌ها فقط تا مرحله فروش و نصب پنجره همراه با مشتري هستند و بعد از نصب، در صورت داشتن هر ايرادي، رفع آن را به كارگاه‌هاي دروپنجره‌سازي ارجاع مي‌دهند، شركت پنسا اما اين‌گونه نيست؛ شركت بعد از فروش، كار اصلي‌اش شروع مي‌شود. علاوه بر آنكه ضمانت‌نامه آنلاين صادر مي‌كند، دپارتماني براي رفع عيب‌هاي جزئي مشتريان در شركت نهادينه شده است.

خدمات جانبي:

هر قطعه‌اي امكان دارد دچار عيوبي شود، حتي بهترين برندهاي دنيا در شركت‌هاي خود قسمتي به نام پشتيباني قرار داده‌اند. شركت پنسا، ارائه‌دهنده خدمات جانبي در مورد پنجره دوجداره است، خدماتي كه كمتر تا به امروز ديده شده است. علاوه بر آنكه شركت براي مشتريان خود امكان توري و لمينت كردن گذاشته است، امكان اصلاح رنگ نيز براي مشتري وجود دارد. اين در حالي است كه شركت در مورد رنگ پنجره‌ها، كار خود را كامل تضمين كرده است.

كارنامه شركت:

 اگر مي‌خواهيد نوسازي يا بازسازي انجام دهيد، لازم است به كارنامه شركتي كه با آن قرارداد مي‌بنديد نگاه كنيد. شركتي كه قرار است بازسازي و نوسازي انجام دهد، امكاناتي چون نيروي متخصص، تجهيزات مدرن و كيفت خوب كالا را دارا است. حداقل چند پروژه بزرگ مانند پنسا كاركرده است،( پروژهاي شركت پنسا ) چند عمليات تعويض پنجره قديمي با دوجداره را انجام دهد.

↓↓↓

7دليل براي خريد از پنسا

۱- توليد با تكنولوژي روز دنيا و دستگاههاي تمام اتوماتيك CNC 

۲- عايق كاري و آب بندي تخصصي كه بيشترين عايق را در برابر سرما گرما و صدا ميدهند

۳- استفاده از كادري مجرب و متخصص براي نصب و دمونتاژ پنجره هاي قديمي كه مجهز به دستگاه برش هوا و كاور پوششي هستند

۴- نصب و اجراي سريع ،بدون تخريب ،بدون نياز به بنايي و گچ كاري و رنگ آميزي ، بدون نياز به جابه جايي اساس منزل، فقط در يك روز كاري

۵- كليه محصولات داراي ضمانت نامه كتبي شركتي و خدمات پس از فروش مادام العمر همراه با تاييد وزارت مسكن و شهر سازي و استاندارد ملي ايران

 ۶- استفاده از پروفيل هاي مخصوص بازسازي (لبه دار )كه عايق بيشتري را نسبت به پروفيل هاي معمولي ايجاد مي كند

۷- استفاده از نوار EPDM در تمام سطوح پنجره (همان نوارهاي آب بندي يا لاستيك هاي درز بندي براي عايق بيشتر)

بهترين مارك پنجره دوجداره Upvc

تنوع در بازار، علاوه بر آنكه حسن تلقي مي‌شود و خريدار امكان انتخاب و مقايسه بسيار بالايي دارد، يك عيب هم دارد و ناتواني مشتري در انتخاب نهايي است. براي همين بهتر است براي انتخاب پنجره دوجداره از متخصصان پنسا مشورت بگيرد، اما دو نكته زير را در نظر بگيريد.

  1. پروفيل‌هاي ايراني پنجره دوجداره، همگي از بهترين كيفيت و با بهترين استاندارد دنيا (استاندارد ral آلمان) توليد مي‌شوند. پس سراغ برندهاي تركيه‌اي نرويد.
  2. طبق نظر كارشناسان بهترين برند در ايران امروز برند وين‌تك و ويستابست است كه مارك ويستابست بهتر از بقيه برندها است.
  3. ليست قيمت وين تك

مقايسه پنجره ويستابست ،

وين تك و هافمن

كلام پاياني

انتخاب بهترين برند پنجره دوجداره در كنار تحقيق و مقايسه در كالاها، نياز به مشورت با يك متخصص در اين امر دارد. شركت پنسا با بيش از 15 سال سابقه كاري يكي از بزرگ‌ترين شركت‌هاي در و پنجره دوجداره است. اين شركت با حضور نيروهاي خوش‌فكر و متخصص، در تمام ساعات كاري و در طول هفته پاسخگوي جواب مشتريان خود است. اگر گمان مي‌كنيد كه نياز به راهنمايي بيشتري داريد حتماً با متخصصان پنسا در واحد فروش تماس بگيريد.  

مطالب بيشتر ...

↓↓↓

دانلود كاتالوگ فني پنسا

↓↓↓

گالري تصاوير انواع پنجره

↓↓↓

آناليز قيمت انواع پنجره

↓↓↓

مقايسه آلومينيوم با Upvc

فايل صوتي راهنماي خريد پنجره

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد